שלום אורח, התחבר לאתר!, שכחת את הסיסמה?
  דוא"ל:
סיסמה:
טופס רישום לאתר | הוסף למועדפים | קבע כדף הבית
WWW.MedicalMedia.co.il
אודות אינדקס קישורים עדכוני רישום חיפוש תרופות כתבי עת כינוסים דף ראשי
yoman.co.il - תוכנה לזימון תורים
Medical Search Engine
Skip Navigation Linksראשי > רשימת כתבי עת > עדכוני חדשות - גליון מס' 6 > 51 הדרכים המהירות ביותר "לשרוף שומן"
ינואר | גיליון מס' 6 .No
צור קשר
חברי מערכת
רשימת גליונות קודמים
שער הגליון

51 הדרכים המהירות ביותר "לשרוף שומן"




1. להתחיל לרוץ – אנשים הנוהגים לרוץ למשך 4 שעות לפחות בשבוע, שורפים יותר קלוריות בהשוואה לאנשים שאינם נוהגים לרוץ, אפילו כאשר הם אינם רצים.
2. עבודה קשה במהלך החצי הראשון של האימון הגופני ואימון מתון יותר במהלך החצי השני, שורפים 23% יותר קלוריות מאשר להפך.
3+4. שמירה על 80% מקצב הלב המקסימלי למשך 40 דקות עשויה להאיץ את חילוף החומרים למשך 19 שעות לאחר האימון. אימון קצר יותר המתבצע ב-75% מהיכולת האירובית המקסימלית יביא לחילוף חומרים מהיר יותר בהשוואה לאימון ארוך יותר המבוצע ב-50% מהיכולת.
5 עד 7 .יותר שרירים שווה חילוף חומרים מואץ. אימוני כוח יכולים לסייע לירידה במשקל, ואימון שבמהלכו מתבצעות חזרות איטיות (בהשוואה לאימון במהירות נורמלית) מגביר את הכוח ב-50%.
8. האצה והאטה – קצב לב גבוה ונמוך לחילופין מביאים לירידה משמעותית במשקל.
9. שים על עצמך משקל – לבישת חגורת משקולות השוקלת כ-10% ממשקל הגוף מגבירה את שריפת הקלוריות ב-8%.
10. האזן לריהנה, לא לברהמס – האזנה למוזיקה קצבית מסייעת לאימון הגופני.
11. משקולות – לא רק שאימון משקולות בונה שרירים אלא שאימון כזה למשך 20 דקות שורף כמות דומה של קלוריות, לזו של ריצת מייל בשש דקות.
12. שמור על הקצב – 80 דקות של פעילות אירובית ואנאירובית בשבוע תסייע לשמירה על המשקל החדש לאחר הדיאטה.
13. מוטות הליכה – מוטות הליכה (Nordic Poles) מסייעים לשריפה של 20% יותר קלוריות.
14+15. בצע אימוני כוח לפני האימון הקרדיאלי.
16. הוסף משקל – השתמש במשקולות במשקל הולך ועולה למשך מספר חזרות קטן יותר.
17. העזר בארומתרפיה במהלך האימון הגופני.
.18 איגרוף – איגרוף Wii שורף פי 2 קלוריות ממשחקים אחרים.
19. בעט – לא רק שמשחק כדורגל שורף יותר קלוריות ובונה יותר שרירים מריצה, אלא שהוא גם מעייף פחות.
20. הישאר בכושר – אנשים המצויים בכושר שורפים יותר קלוריות מ"בטטות כורסה".
22. אכול יותר חלבונים.
23-24. שתה יותר תה ירוק או קפה – 5 כוסות תה ירוק ביום או שתי כוסות קפה מאיצים את חילוף החומרים.
25. אכול חביתה – שתי ביצים לארוחת הבוקר יסייעו לירידה במשקל במידה רבה יותר, בהשוואה לצריכת כמות קלוריות דומה באמצעות אכילת מזונות אחרים.
26. אכול יותר מ-1,200 קלוריות ליום.
27. והפחת את צריכת הקלוריות בהדרגה. אל תפחית את כמות הקלוריות ביותר מ-250 קלוריות ליום.
28-33. נשנש את המאכלים הבאים – אגוזים, דובדבנים, יוגורט, מיץ ענבים, דגנים מלאים ומאכלים חריפים.
34. אכול ארוחת בוקר עם מדד גליקמי נמוך.
35. חשוב לפני שאתה שותה – שתיית וודקה בשווי 90 קלוריות עשויה להאט את חילוף החומרים ב-73%.
36. נשנש – נשים הנמנעות מאכילה למשך שעות מרובות נוטות להציג אחוזי שומן גבוהים בסבירות רבה יותר בהשוואה לנשים המנשנשות לעתים תכופות.
37. אכול כמו יווני – דיאטה עשירה בשומנים(Monounsaturated Fat) , כגון שמן זית ואבוקדו, מסייעת לירידה במשקל.
38. אל תהיה גרגרן – הגוף יכול להתמודד רק עם כמות מסוימת של אוכל בפעם אחת (600 קלוריות או פחות.
39. הימנע ממיצים – אכילת תפוח במקום שתיית מיץ תפוחים היא לא רק חכמה יותר מבחינה קלורית אלא גם מבחינת חילוף החומרים.
41+42. אכול ויטמין C וויטמין .D מחקרים ממליצים על צריכה של 500-400 מ"ג ויטמין C ו-800 מ"ג של ויטמיןD ביום.
43+44. לך ברגל.
45. אכול שמן דגים... והתאמן – 6 גר' של שמן דגים מדי יום וביקור במכון הכושר 3 פעמים בשבוע מסייעים לירידה במשקל.
46. עבוד במשך היום – עבודה בשעות לא שגרתיות מפחיתה את רמות ההורמונים המעוררים תחושת שובע, מעלה את רמת הגלוקוז בדם ואת רמת האינסולין ומעלה את רמת ההורמון קורטיזול הקשור בסטרס.
47. קצץ את משך הצפייה בטלוויזיה.
48. עבודה מנטלית – אנשים המדמיינים את עצמם מאמנים שריר מסוים, מגבירים את כוחה של קבוצת השרירים הזו.
49. אכול ארוחת ערב קטנה יותר.
50. הער את חילוף החומרים שלך מדי בוקר על ידי ביצוע מספר תרגילי כושר במהלך שעות העירות הראשונות.
.51שנת לילה טובה - ישן 8.5 שעות במקום 5.5 שעות. על פי מחקר שפורסם ב-Annals of Internal Medicine , שנת לילה טובה מסייעת לירידה במשקל. 

מקור: http://edition.cnn.com/2010/HEALTH/12/28/fastest.fat.burners/index.html?eref=rss_health&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+rss/cnn_health+(RSS:+Health)&utm_content=Google+Reader

תגובות:



דף ראשי | כינוסים רפואיים | כתבי עת רפואיים | חיפוש תרופות | תנאי שימוש | אודות מדיקל מדיה | צור קשר | קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית | קוסמטיקה רפואית
המידע המופיע באתר זה מיועד לצוות רפואי בלבד. המידע באתר אינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי ו\או משפטי.
שימוש או צפייה באתר זה מעידים על הסכמתך לתנאי השימוש.
תנאי שימוש באתר זה:
ידוע לי שעל ידי שימוש באתר זה, פרטיי שמסרתי יאספו ע"י חברת מדיקל מדיה על מנת ליצור איתי קשר בנוגע לאירוע זה ולאחרים. מדיקל מדיה אף רשאית להעביר את פרטי הקשר שלי מעת לעת לחברות קשורות אליה ו/או צדדים שלישיים כחלק מהמודל העסקי שלה לשימוש בכיווני שיווק עבור לקוחותיה שכולל ניוזלטר מדעי לרופאים, מידע על עידכוני רישום של תרופות וציוד רפואי, נושאים מקצועיים, פרסומים שונים, הזמנות לכנסים, הזמנות למפגשים עם נציגי פארמה וכיוצ״ב. ידוע לי כי אני זכאי לבקש מחברת מדיקל מדיה לחדול משימוש במידע בכל עת ע"י שליחת הודעה כתובה לחברה ובמקרה זה תתבטל הסכמתי לעיל מיום שהתקבלה ההודעה.

לצפייה בתנאי השימוש לחץ\' כאן
Powered by Medical Media Ltd.
כל הזכויות שמורות לי.ש. מדיקל מדיה בע"מ ©