שלום אורח, התחבר לאתר!, שכחת את הסיסמה?
  דוא"ל:
סיסמה:
טופס רישום לאתר | הוסף למועדפים | קבע כדף הבית
WWW.MedicalMedia.co.il
אודות אינדקס קישורים עדכוני רישום חיפוש תרופות כתבי עת כינוסים דף ראשי
yoman.co.il - תוכנה לזימון תורים
Medical Search Engine
Skip Navigation Linksראשי > רשימת כתבי עת > עדכוני חדשות - גליון מס' 30 > הטלוויזיה משמינה את ילדינו! צפייה בטלוויזיה, בעיקר בפרסומות למאכלים לא בריאים, מעלה צריכת מזון עשיר בקלוריות/שומנים בקרב ילדינו
יולי 2011 | גיליון מס' 30 .No
צור קשר
חברי מערכת
רשימת גליונות קודמים
שער הגליון

הטלוויזיה משמינה את ילדינו! צפייה בטלוויזיה, בעיקר בפרסומות למאכלים לא בריאים, מעלה צריכת מזון עשיר בקלוריות/שומנים בקרב ילדינו


Food Commercials Increase Preference for Energy-Dense Foods, Particularly in Children who Watch More Television

מחקר שכלל 281 ילדים בגילים 13-6 שנים באנגליה בדק העדפת מזון בתגובה לפרסומות למזון בטלוויזיה. לאחר צפייה בפרסומת למזון העדיפו הילדים מזון עתיר שומן ופחמימות מתוך רשימת מאכלים. השפעת הפרסומות גדלה ככל שהילדים צפו יותר שעות בטלוויזיה. כמו כן, היה ה-BMI גבוה יותר בילדים אלו. הועדף אוכל מותגי יותר לאחר צפייה בפרסומת למזון מאשר לאחר צפייה בפרסומת לצעצועים.
מחקר זה הוא הראשון שמדגים שחשיפה לפרסומות למזון בטלוויזיה משפיעה על העדפות מזון בילדים. ייתכן שיש להגביל את הפרסומות למזון בטלוויזיה בשעות שבהן צופים ילדים.



http://pediatrics.aappublications.org/content/128/1/e93.abstract?rss=1

תגובות:



דף ראשי | כינוסים רפואיים | כתבי עת רפואיים | חיפוש תרופות | תנאי שימוש | אודות מדיקל מדיה | צור קשר | קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית | קוסמטיקה רפואית
המידע המופיע באתר זה מיועד לצוות רפואי בלבד. המידע באתר אינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי ו\או משפטי.
שימוש או צפייה באתר זה מעידים על הסכמתך לתנאי השימוש.
תנאי שימוש באתר זה:
ידוע לי שעל ידי שימוש באתר זה, פרטיי שמסרתי יאספו ע"י חברת מדיקל מדיה על מנת ליצור איתי קשר בנוגע לאירוע זה ולאחרים. מדיקל מדיה אף רשאית להעביר את פרטי הקשר שלי מעת לעת לחברות קשורות אליה ו/או צדדים שלישיים כחלק מהמודל העסקי שלה לשימוש בכיווני שיווק עבור לקוחותיה שכולל ניוזלטר מדעי לרופאים, מידע על עידכוני רישום של תרופות וציוד רפואי, נושאים מקצועיים, פרסומים שונים, הזמנות לכנסים, הזמנות למפגשים עם נציגי פארמה וכיוצ״ב. ידוע לי כי אני זכאי לבקש מחברת מדיקל מדיה לחדול משימוש במידע בכל עת ע"י שליחת הודעה כתובה לחברה ובמקרה זה תתבטל הסכמתי לעיל מיום שהתקבלה ההודעה.

לצפייה בתנאי השימוש לחץ\' כאן
Powered by Medical Media Ltd.
כל הזכויות שמורות לי.ש. מדיקל מדיה בע"מ ©